Optimizare Google

Toți proprietarii de pagini web visează să ajungă pe prima pagină de căutare Google.

Motorul de căutare Google este  foarte sever cu paginile care aspiră la această poziție. Dacă cineva ar cunoaște cu exactitate cum funcționează algoritmul de căutare, ar putea acționa în cunoștință de cauză și ar putea modifica site –ul în așa fel încât să fie pe placul motorului Google.

Adevărul trist este că în afară de cel care a realizat algoritmul, probabil nu știe nimeni cu exactitate cum funcționează.

Vestea bună este însă, că însuși cei de la Google au dat suficiente detalii să puteți realiza o optimizare Google, astfel încât să aveți o șansă de succes.

Factorii care joacă un rol important în definirea calității site-urilor sunt aproape perfect conturate, doar trebuie aplicate corect și cu siguranță site-ul Dvs. va fi pe prima pagină de rezultate. Hai să amintim câțiva factori care sunt legați direct de optimizare Google.

Se știe că în motorul de căutare se introduc cuvinte cheie care au o legătură cu tema de care sunt interesați utilizatorii. Site-ul cu care încercați să promovați afacerea trebuie construit în jurul unor cuvinte cheie care au cel mai mare număr de căutare în ultima perioadă.

Aceste cuvinte cheie, și variantele lor lungi, numite long tail-uri, vor fi introduse peste tot, în titluri, în textele de descriere pe fiecare pagină, în subtitluri, în linkuri. Apariția cuvântului cheie are o relevanță deosebită în numele domeniului. Se recomandă ca numele domeniului să fie  ales ca o formă long tail al cuvântului cheie. Acest proces de optimizare Google se numește on site, fiindcă este legat direct de structura și construcția paginii.

Există factori în procesul de optimizare Google care pot influența indirect poziționarea site-ului, care nu sunt legați de structura în sine.

Factorii de popularitate, calitatea și cantitatea  backlinkurilor din alte pagini de pe Internet, popularitatea din social media, ”bârfele” pozitive de pe rețelele de socializare, recunoașterea ca marcă al produsului sau serviciului în cauză pe Internet, toate aceste aspecte pot influența foarte mult nota acordată de Google pentru site. În procesul de optimizare Google acești factori se consideră factori off-site. Mai există și alți factori foarte importanți care trebuie ținuți sub control și contează mult în acordarea notei de experiență.

Rapiditatea site-ului, manevrabilitatea linkurilor interioare, timpul petrecut de utilizator pe site este contorizat continuu de Google, iar aceste statistici influențează rank-ul acordat pentru pagină.

Site-ul care este depistat cu conținut neadecvat, malware, viruși, softuri rău intenționate sunt penalizate drastic de Google, în unele cazuri excluse din căutări. Cum observați, sunt multe lucruri complexe care trebuie făcute pentru o optimizare Google, motiv pntru cre recomandăm, cel puțin pentru început, să cereți ajutorul celor experimentați.

Lasă- mi un mesaj!