Cum să creăm mesajele de publicitate în campanii AdWords?

Cum să creăm mesajele de publicitate în campanii AdWords?

Cei care scriu frecvent mesaje de publicitate știu că undeva la mijloc este o artă. Trebuie să ai talent deosebit și să stăpânești foarte bine limba, să poți scrie acele mesaje care să îndeamne pe cei care văd mesajul la acțiune. În campanii AdWords să scrii mesaje de publicitate este și mai greu, fiindcă aici lungimea textului trebuie să se încadreze în limite impuse de aplicație. Să scrii un mesaj ”Call to Action” în 80 de caractere nu prea este la îndemâna oricui, mai ales dacă produsele care trebuie expuse au denumiri de zeci de caractere.

Oare de câte ori v-ați lovit de aceste restricții? Cunoașteți cât de enervant este, că textul depășește cu un singur caracter numărul impus? Suntem fermi convinși că mulți ar putea să povestească cum au rezolvat elegant, găsind sinonime care să fie mai scurte, reducând mărimea textului de publicitate. Aici își spune cuvântul experiența! Cei care administrează campanii AdWords s-au lovit de atâtea ori de aceste probleme, încât  nu mai reprezintă un efort să reformuleze în câteva minute mesajul. Într-un fel, aceste impedimente te fac să devii mai creativ, să înveți formulări asertive cu efecte imediate.

În crearea textului de publicitate în campanii AdWords trebuie respectate câteva recomandări de bază care pot ajuta la creșterea eficienței și a ratei de conversie. 

Prima ar fi includerea propozițiilor ”Call to Action”:

Comandă!, Înscrie-te!, Cumpără acum! Prin acestea utilizatorul este impulsionat cum să acționeze după ce dă click pe publicitate. Aici trebui să atragem atenția, că fără o pagină de destinație care respectă promisiunea făcută în textul publicității, rata de conversie va fi foarte slabă.

A doua recomandare este includerea cifrelor în textul publicității. 7 Avantaje …, 10 Motive să faci campanii AdWords …, 50+ Modele…. Cifrele sar în ochii utilizatorilor, fiindcă pagina de rezultate de obicei conține în mare parte texte și imagini.

Al treilea lucru care atrage atenția vizitatorilor este prețul. Folosirea marjei de preț în mesajul publicității în afară de faptul că atrage click-uri, totodată și filtrează vizitatorii. Fiindcă pe pagina de destinație ajunge exact vizitatorul care caută campanii AdWords cu prețul între 500-1000 RON, rata de conversie va fi spectaculos de mare. Aici este bine să amintim că prezentarea monedei cu majuscule este cel puțin recomandat dacă nu obligatoriu, ca utilizatorul să știe din prima clipă la ce să se aștepte.

Mai sunt o serie de trucuri pentru scrierea mesajelor de publicitate în campanii AdWords cum ar fi includerea mesajelor de gratuitate, limitare de perioadă, folosirea procentelor de discount. Toate aceste mesaje au rolul de a crește interesul publicului să vadă ce este dincolo de publicitate, ce produse pot fi vândute în aceste condiții speciale. Repetăm din nou! Pagina de destinație trebuie să fie pe măsura promisiunii făcute în text, altfel tot efortul depus în campanie a fost zadarnic.

Succes!

Etichete:,

Autor

Nagy Béla

Unelte SEO S.R.L. activează pe piaţa de promovare online din 2009, iar prin site-ul www.seowebtools.ro a ajutat mii de useri să cunoască bazele SEO, fiind la dispoziţia celor care doresc să fie găsiţi pe Internet.